משפט נתניהו: עדותו של חפץ נדחתה לשבוע הבא

ישראל רובין 1 Comment on משפט נתניהו: עדותו של חפץ נדחתה לשבוע הבא

לאחר השלמת החקירה בתיק 1000: השופטים נעתרו לבקשת סנגורי הנאשמים ודחו את עדותו של עד המדינה, ניר חפץ לשבוע הבא. הפרקליטות לא התנגדה. ראש הרכב השופטים קראה לחקור את ההדלפות: "לא ניתן לעבור על כך לסדר היום"

בית המשפט המחוזי בירושלים צילום: Olivier Fitoussi/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

משפט נתניהו: שופטי בית המשפט המחוזי בירושלים נעתרו לבקשת סנגורי ראש האופוזיציה, בנימין נתניהו והחליטו לדחות את עדותו של עד המדינה הראשון שהיה צפוי להעיד בתיק, ניר חפץ ליום שני הבא. גם הדיון שתוכנן להתקיים מחר – בוטל.  ראש האופוזיציה, בנימין נתניהו, בנו אבנר וחברי הכנסת שלמה קרעי, אמיר אוחנה וגלית דיסטל נכחו בדיון. יצויין, כי הפרקליטות תמכה בדחיית עדותו של חפץ.

ראש ההרכב, השופטת רבקה פרידמן פלדמן התייחסה לעניין ההדלפות ולטענות סנגורי הנאשמים, כי מקורן ברשויות החקירה או מעדים עצמם – ואמרה כי "לא ניתן לעבור על כך לסדר היום". היא קראה לרשויות החקירה "לעשות ככל הנדרש" על מנת לחקור את ההדלפות.

כזכור, אתמול הודיעה הפרקליטות כי ביצעה השלמת חקירה לעדה הדס קליין בתיק 1000, בעקבות זאת ביקש סנגורו של ראש האופוזיציה, עורך דין עמית חדד – לדחות את עדותו של חפץ ובית המשפט קבע כי הדיון בשאלה האם לדחות את העדות, יתקיים הבוקר בבית המשפט.

בפתח הדיון סיפר סנגורו של נתניהו, עורך הדין עמית חדד כי אתמול בשעה 14 הם קיבלו את ההודעה שבוצעה השלמת חקירה בעניינם של מספר עדים, אך הם לא זכו לקבל פרטים נוספים וכמה שעות מאוחר יותר הפרטים כבר דלפו לתקשורת.

חדד תקף את השלמת החקירה הנרחבת ואמר כי אם ברצונה של הפרקליטות לתקן את כתב האישום, כיצד יתכן שראש האופוזיציה, בנימין נתניהו ורעייתו לא נחקרו.

עוכעת הדין מיכל רוזן עוזר, המייצגת את איריס אלוביץ אמרה כי "החקירה ממשיכה להתקיים תוך כדי ניהול ההליך הפלילי", לדבריה "זה מאוד חריג. זו סיטואציה שאיננו מכירים". היא הוסיפה כי אין זו הפעם הראשונה שזה קורה בתיק המדובר.

בפרקליטות התייחסו להדלפות. התובעת הראשית ליאת בן ארי אמרה כי גם הם היו מזועזעים מההדלפות וקוראים לסנגורים לפנות ליועץ המשפטי לממשלה על מנת שיפתח בחקירה.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    אם רק הנאשם מרוויח מההדלפה:
    1. השמצת הפרקליטות.
    2. תיאום עדויות.
    3. דחיית המשפט.
    סימן מובהק שאי מי מטעמו הדליף.
    אדרבא, שיחקרו, זה יהיה הממצא היחידי!